Interesse?

Ben jij oplossingsgericht, flexibel, besluitvaardig en praktisch ingesteld? Solliciteer dan via het formulier bij de vacature. Voor meer informatie kun je contact opnemen met de afdeling HR, bereikbaar op telefoonnummer 050 409 8000

Inkoper/contractbeheerder

Type vacature: Full Time
Locatie: Zuidlaren - Kantoor

Ben jij klaar voor een nieuwe uitdaging bij Alsema? Wij zijn op zoek naar gedreven en gepassioneerde professionals die ons dynamische team willen versterken. Bij Alsema, een toonaangevend familiebedrijf, zijn we gespecialiseerd in het leggen, monteren en testen van kabels en leidingen voor zowel on- als offshore markten. Je krijgt de kans om je talenten te ontwikkelen, mee te werken aan innovatieve projecten en een verschil te maken in een snelgroeiende organisatie. Als jij klaar bent om je carrière naar een hoger niveau te tillen, dan willen wij jou graag ontmoeten!

De functie:

Als inkoper ben je verantwoordelijk voor het beheren en uitvoeren van de inkoopprocessen voor verschillende afdelingen binnen Alsema. Je werkt nauw samen met de werkvoorbereiding, het bedrijfsbureau, de administratie en de uitvoering. Je bent vanuit inkoop perspectief aanspreekpunt voor leveranciers, je onderhandelt over contracten, je bewaakt de leveringsvoorwaarden en draagt bij aan kostenoptimalisatie en kwaliteitsborging binnen de projecten.

Je evalueert huidige en potentiële leveranciers en onderaannemers, Daarnaast bouw je relaties met leveranciers op en onderhoud je deze om optimale voorwaarden te waarborgen. Je draagt bij aan kostenbesparingen en procesverbeteringen binnen het inkoopproces. Ook identificeer en beheer je risico’s met betrekking tot inkoopactiviteiten en werk je samen met interne stakeholders om de inkoopbehoeften van projecten te begrijpen en te vervullen. 

Functie-eisen:

  • Relevante opleiding in de richting van Bedrijfskunde, Supply Chain Management, Technische Bedrijfskunde of vergelijkbaar;
  • Een afgeronde NEVI 1 opleiding is een pre;
  • Minimaal 3 jaar ervaring in inkoopfuncties, bij voorkeur binnen de bouw- of infrasector;
  • Kennis van inkoopprocessen, contractonderhandelingen en leveranciersbeheer;
  • Bekendheid met relevante wet- en regelgeving op het gebied van inkoop en contractbeheer.

Wat biedt Alsema:

  • Inschaling o.b.v. opleidingsniveau, ervaring en dienstjaren;
  • Deelname aan de bonusregeling (winstafhankelijk);
  • Veel ruimte voor ontwikkeling door middel van opleidingen en doorgroeimogelijkheden;
  • 25 vakantiedagen per jaar (o.b.v. fulltime);
  • 15 roostervrije dagen per jaar (o.b.v. fulltime);
  • Mobiele telefoon en laptop;
  • Een informele werkomgeving met korte lijnen en een persoonlijke sfeer;
  • Een beloning bij het aandragen van collega’s.

Solliciteren

Ben jij klaar om je carrière naar een hoger niveau te tillen en deel uit te maken van een toonaangevend familiebedrijf? Solliciteer dan nu en ontdek wat Alsema voor jou kan betekenen! Heb jij vragen over de functie? Neem dan contact met Ronald Ipema op via werkenbij@alsema.nl of bel/app naar: 06 23 21 60 40.

Solliciteer op deze functie

Drop files here or click to uploadMaximum allowed file size is 2 GB.
Toegestane typen: : .pdf, .doc, .docx